ЩО ТАКЕ EDCAMP: ЗМІНИ У 4-Х ПЛОЩИНАХ
(Не)конференції EdCamp проводяться у всьому світі
в новому дискусійному форматі
для співтворчості вчительок і вчителів.
МІСЦЕ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ
Відкритий обмін педагогічним досвідом
і співпраця за принципом "Give – Get"
(«Дай, якщо можеш – Візьми, якщо хочеш»).
КОЖЕН І КОЖНА – ДІЮТЬ НА ПРАКТИЦІ
Ефективна модель для трансформацій –
на рівні щоденного уроку та окремо взятої школи, – яка пропагує передові цінності
та розширює світосприйняття.
ІНСТРУМЕНТ РОЗБУДОВИ СПІЛЬНОТ
Освітяни проводять (не)конференції
для об’єднання педагогів у своїх громадах
задля розв'язання спільних задач.
МАЙДАНЧИК РЕФОРМИ
Учительство, яке збирається на EdCamp’ах, стає провідником Нової української школи, беручи участь у її розробці та привносячи зміни на місцях.
ЦІКАВИНКИ ПРО EDCAMP
ХОРОША ЛЮДИНА. ХТО ЦЕ І НАВІЩО
Часто доводиться чути, що, мовляв, «хороша людина – це не професія».
Але чи можна систему освіти вважати успішною, якщо вона зрощує прекрасних професіоналів, широко ерудованих людей з неабиякою сумою знань,
але – з нерозвиненими загальнолюдськими цінностями, позбавлених людяності?
Як свідчить історія, найстрашніші речі у світі коїли саме люди розумні й добре освічені.
Їм бракло лише любові до людей та внутрішніх ціннісних орієнтирів.
Вони НЕ БУЛИ ХОРОШИМИ людьми.
Минулого року ми вже говорили про те, що в кожної і в кожного з нас є «світла» й «темна» сторони, щось і від «білої», і від «чорної» ворони – головне знаходити й посилювати
в людині найкраще.
Варто також не поспішати засуджувати все на світі, що здається нам «поганим».
Краще спитати себе – чим воно погане і що бажано зробити, щоб цього не було.
Що і як можемо робити ми в освіті, щоб зрощувати майбутніх громадянок і громадян України ХОРОШИМИ людьми? Про це – на цьогорічній національній події.
ШІСТЬ ПРИНЦИПІВ EDCAMP
«Нам потрібна освіта,
яка у фокусі уваги тримає
внутрішні цінності та навчає,
як стати хорошими людьми»
Нобелівський лауреат миру
Далай-лама XIV
Безкоштовність
Учасниці й учасники не платять за вхід на EdCamp’и.
Це сувора умова, яка гарантує рівність шансів.
Незалежність
EdCamp’и не мають «кураторів» з державного чи бізнес-секторів. Усі вільно висловлюють свої думки, вступають в дискусію
і відстоюють свої погляди.
Вільна ініціатива
Будь-хто може організувати EdСamp у себе – чи то окрема школа, районне управління освіти, громадська організація або неформальна
учительська група.
Програма визначається
у перший день проведення
На початку EdCamp’ів графік
і теми спілкування плануються спільно з усіма. За рахунок цієї спонтанності план подій відповідає потребам
учасників/-ниць.
Кожний і кожна можуть стати спікерами
Якщо ви відвідуєте EdСamp,
то маєте право виступити.
Усі можуть поділитися своїм досвідом в атмосфері,
яка об’єднує.
Діє закон «про дві ноги»
Учасники й учасниці самі визначають, які з сесій відвідають і на який час там затримаються. Це «відсіює» неактуальні
або презентовані
в непривабливій формі виступи.
ЯК EDCAMP ВПЛИВАЄ НА ЖИТТЯ ОСВІТЯН:
ТРИ ІСТОРІЇ УСПІХУ
Олександр Даценко,
методист науково-методичного центру управління освіти,
молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Марина Лютинська,
учителька інформатики Солгутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області,
тренерка Microsoft в Україні
Таїсія Мукій,
директорка компанії «Професійний розвиток педагога», Харків – Київ;
авторка й керівниця проекту «Школа мудрих батьків»
ХТО Й ЧОМУ РОБИТЬ EDCAMP UKRAINE 2019
EDCAMP UKRAINE 2018:
ЗДАЄТЬСЯ, ЦЕ БУЛО ЛИШЕ ВЧОРА
Це фінальне відео, яке ми дивилися на закритті події:
І декілька світлин для настрою: