Звернення міністерки освіти і науки Лілії Гриневич
Що хвилює освітян в усьому світі
У багатьох країнах – незалежно від успішності освітньої системи –
постають ці запитання. Такі виклики не оминають і Україну.

Наскільки добре вчителі
й учительки підготовлені
до різноманітних викликів
сучасної школи?

Якою мірою оцінювання
і зворотний зв’язок можуть підтримати якісне викладання
та ефективний професійний розвиток педагогів?

Що потрібно адміністрації закладів освіти, щоб покращити школи й учнівські досягнення?


Як органи влади
можуть бути впевнені,
що ресурси, які вкладаються
у підвищення вчительської кваліфікації, спрацюють?

Як це відбуватиметься і які є результати
Ініціатива реалізована у три етапи:
1 етап
10.05 – 10.06.2018 р.
Анонімне онлайн-опитування
з узагальненням результатів
Виявлено наявну ситуацію
у сфері підвищення педагогічної кваліфікації,
бар’єри та чинники впливу
на шляху професійного розвитку педагогів,
їхні потреби і очікування.
2 етап
2,3.07.2018 р.
Презентація проміжних результатів
і стратегії змін
Обговорено
на Четвертій національній (не)конференції
для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2018
за участі Лілії Гриневич.
3 етап
з 23.01.2019 р.
Фінальний звіт, який дає можливість діяти
Опубліковано
повний звіт
за результатами дослідження, який включає аналітику у п’яти розділах на 122 сторінках.