top of page

23 і 24 червня 2015 р.

EdCamp Ukraine логотип

м. Харків, Культурний центр «Бейт Дан», вул. Тобольська, 46

Перша національна (не)конференція для шкільних педагогів

Ми будуємо спільноту відповідального вчительства! 

Лого EdCamp Ukraine

Ми будуємо спільноту відповідального вчительства! 

Міністерство освіти і науки України опублікувало пост-реліз за проектом "Змінитися за 7 днів&qu

«Найголовніше, що я побачила у фінських колег, – щиру повагу до дитини, ставлення до учнівства як до дорослих, – каже вчителька математики Валентина Федоряка. – Їхній величезний досвід вчителювання заснований на дитиноцентризмі. Вони не говорять дитині: «Ось так правильно, а ти робиш неправильно». Еса підійшов до дівчинки й каже: «Добре. Ти знаєш, я теж колись та к думав, але виявилося, що насправді це не так».

Зміна ставлення до дітей – найважливіше в реформі освіти, переконані фінські експерти. І в школі, яку обрали для проекту, це вже розуміють. «Важлива не матеріально-технічна база, а те, для чого вона слугує, – говорить Дмитро Науменко. – Я знаю, як буває: у школі стоять електронно-цифрові дошки, якими педагоги не користуються, тому що бояться зламати. Ми провели тиждень у не найбагатшій сільській школі України, але в ній на сходинках (!) написана таблиця множення, є маленький шкільний музей, вони роблять відкриту шкільну бібліотеку. А це вже дуже круто. Думаю, що і з упровадженням співучителювання в них не буде проблем».

Повний текст пост-релізу за першим українсько-фінським експериментом з трансформації школи «Змінитися за 7 днів» можна прочитати за посиланням: http://bit.ly/prafterchangein7days.

Посилання на публікацію на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України: https://mon.gov.ua/ua/news/partnerstvo-ta-ditinocentrizm-finski-eksperti-dopomogli-vchitelyam-z-poltavshini-transformuvati-shkolu.

».

Агенція Продюсування Освіти
EdCamp Ukraine | E-mail
EdCamp Ukraine | Facebook
EdCamp Ukraine | Twitter
EdCamp Ukraine | YouTube

Хештег #EdCampUkraine

© 2015-2019, Громадська організація «ЕдКемп Україна»

bottom of page