Міністерство освіти і науки України опублікувало пост-реліз за проектом "Змінитися за 7 днів&qu
«Найголовніше, що я побачила у фінських колег, – щиру повагу до дитини, ставлення до учнівства як до дорослих, – каже вчителька математики Валентина Федоряка. – Їхній величезний досвід вчителювання заснований на дитиноцентризмі. Вони не говорять дитині: «Ось так правильно, а ти робиш неправильно». Еса підійшов до дівчинки й каже: «Добре. Ти знаєш, я теж колись та к думав, але виявилося, що насправді це не так».
Зміна ставлення до дітей – найважливіше в реформі освіти, переконані фінські експерти. І в школі, яку обрали для проекту, це вже розуміють. «Важлива не матеріально-технічна база, а те, для чого вона слугує, – говорить Дмитро Науменко. – Я знаю, як буває: у школі стоять електронно-цифрові дошки, якими педагоги не користуються, тому що бояться зламати. Ми провели тиждень у не найбагатшій сільській школі України, але в ній на сходинках (!) написана таблиця множення, є маленький шкільний музей, вони роблять відкриту шкільну бібліотеку. А це вже дуже круто. Думаю, що і з упровадженням співучителювання в них не буде проблем».
Повний текст пост-релізу за першим українсько-фінським експериментом з трансформації школи «Змінитися за 7 днів» можна прочитати за посиланням: http://bit.ly/prafterchangein7days.
Посилання на публікацію на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України: https://mon.gov.ua/ua/news/partnerstvo-ta-ditinocentrizm-finski-eksperti-dopomogli-vchitelyam-z-poltavshini-transformuvati-shkolu.
».