23 і 24 червня 2015 р.

EdCamp Ukraine логотип

м. Харків, Культурний центр «Бейт Дан», вул. Тобольська, 46

Перша національна (не)конференція для шкільних педагогів

Ми будуємо спільноту відповідального вчительства! 

Лого EdCamp Ukraine

Ми будуємо спільноту відповідального вчительства! 

20 комплектів з 36 книжок знайшли своїх власників в рамках проекту «Книжкові лабораторії змін «ЗІ С

Унікальний проект для освітян «Книжкові лабораторії змін «ЗІ СТОРІНОК У ЖИТТЯ» для освітянських спільнот» обрав своїх переможців – 20 шкіл, які отримають комплекти з 36 найсучасніших книжок з особистого та професійного розвитку, перелік яких можна знайти за цим посиланням. Ініціатори проекту – Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку», EdCamp Ukraine, Простір емоційного розвитку EMPATIA.pro та видання «Нова українська школа». Він є продовженням проекту «Інтегральне лідерство в освіті» та ініціативи #книгоНУШ, метою якої є збір книг для освітянської бібліотеки.

«Усього за кілька днів ми отримали більше 160 заявок від вчительства та шкіл, які бажають розвиватись і прагнуть отримати в своє розпорядження якісну літературу. – зазначає Голова Громадської спілки “Міжнародний інститут інтегрального розвитку” Катерина Ясько. – Географія учасників дуже різноманітна. Заявки надійшли з 22 областей України, а найбільше з Донецької, Кіровоградської, Івано-Франківської, Львівської та Київської областей. Вибір був надзвичайно складним, та ми все ж обрали 20 переможців і переможниць, якими стали:

[if !supportLists]1. [endif]Вікторія Шубіна, ЗОШ І-ІІІ ступенів 3, м. Костянтинівка, Донецька область

[if !supportLists]2. [endif]Вячеслав Гіпіч, ЗОШ І-ІІІ ступенів 9, м. Краматорськ, Донецька область

[if !supportLists]3. [endif]Галина Гелега, ЗОШ, с. Пійло, Івано-Франківська область

[if !supportLists]4. [endif]Інна Ярова, СЗОШ І-ІІІ ступенів 12, м. Сєвєродонецьк, Луганська область

[if !supportLists]5. [endif]Лариса Вахновська, ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів, м. Верховина, Івано-Франківська область

[if !supportLists]6. [endif]Лариса Грицюк, ЗОШ І-ІІІ ступенів 29, м. Миколаїв, Миколаївська область

[if !supportLists]7. [endif]Лідія Грабітченко, ЗОШ I-III ступенів 94, м. Харків, Харківська область

[if !supportLists]8. [endif]Людмила Хорькова, ЗОШ І-ІІІ ступенів 114, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

[if !supportLists]9. [endif]Людмила Червоненко, ЗОШ І-ІІІ ступенів 4, м. Новоукраїнка, Кіровоградська область

[if !supportLists]10. [endif]Марина Товчига, ЗОШ І-ІІІ ступенів 26, м. Лисичанськ, Луганська область

[if !supportLists]11. [endif]Надія Скляренко, ЗОШ І-ІІІ ступенів, с. Вербаїв, Луганська область

[if !supportLists]12. [endif]Наталія Довгополюк, ЗЗСО І – ІІ ступенів, с. Мстишин, Волинська область

[if !supportLists]13. [endif]Наталія Ништа, СШ І-ІІІ ступенів 69, м. Львів, Львівська область

[if !supportLists]14. [endif]Наталія Яйко, СЗОШ 27, м. Львів, Львівська область

[if !supportLists]15. [endif]Наталя Бондаренко, СЗОШ 11, м. Дніпро, Дніпропетровська область

[if !supportLists]16. [endif]Олена Гончаренко, ГО «Центр освіти» Агапе», м. Буча, Київська область

[if !supportLists]17. [endif]Олена Шпильковська, ЗОШ І-ІІІ ступенів 13, м. Гостомель, Київська область

[if !supportLists]18. [endif]Світлана Боровкова, КЗ «НВК «Гарант», м. Лисичанськ, Луганська область

[if !supportLists]19. [endif]Тетяна Шелюг, ЗОШ І-ІІІ ступенів, м. Трудолюб, Полтавська область

[if !supportLists]20. [endif]Світлана Кіриченко, ліцей 89, м. Харків, Харківська область.

Проект “Книжкові лабораторії змін “ЗІ СТОРІНОК У ЖИТТЯ” в освітянських спільнотах” має на меті залучити педагогів до читання літератури з розвитку, підсилити важливість читання та розвинути у педагогів особливу компетенцію використовувати отримані знання на практиці.

“Ми віримо, що зміни в системі освіти починаються зі зміни особистості вчителя, – додає Катерина Ясько. – Виключно практичних посібників та методичних матеріалів недостатньо. У психології є горизонтальний та вертикальний розвиток. Горизонтальний – це про компетентності, зокрема і педагогічні: вміння писати, створювати дидактичні матеріали, знати свій предмет, користуватися технологіями тощо. Вертикальний розвиток – це, власне, зростання свідомості: розширення світогляду, вміння дивитись на речі з різних перспектив, аналізувати, критично мислити, розвивати емоційний інтелект. Головним завданням нашого проекту – є саме вертикальний розвиток педагогів.”

«Наш проект не завершується роздачою книжок, – наголошує керівник EdCamp Ukraine Олександр Елькін. – Аби ці 36 книжок «запрацювали», команди проекту візьмуть на себе зобов’язання проводити книжкові лабораторії (клуби). Їхня суть полягає в тому, щоб не просто читати якісні книжки, а ділитися ідеями з них з колегами та іншими людьми на спеціальних зустрічах. Такі книжкові клуби можна організовувати як для педагогічної спільноти, так і залучаючи батьків і учнів. А щоб учителям/-кам було легше проводити такі клуби, ми підготували орієнтовний план дій. Зустрічі пропонується проводити не рідше, ніж раз на два тижні, та розглядати по 1-2 книжки. Такі книжкові лабораторії можуть стати інструментом для налагодження співпраці між усіма учасниками освітнього процесу, об’єднати вчителів і вчительок із різних шкіл».

Згодом ініціатори проекту планують зібрати зворотний зв’язок – які книжки найбільше вплинули на педагогів, як саме, які нові ідеї вони там знайшли та що спробували впровадити у своїй школі чи громаді. Організаторська команда сподіваються, що ці книжки стануть поштовхом для того, щоб Нова українська школа з мрії перетворилася на українську реальність.

Більше за посиланням: http://nus.org.ua/news/proekt-knyzhkovi-laboratoriyi-zmin-zi-storinok-u-zhyttya-dlya-osvityanskyh-spilnot-vyznachyv-20-peremozhtsiv/.

Агенція Продюсування Освіти
EdCamp Ukraine | E-mail
EdCamp Ukraine | Facebook
EdCamp Ukraine | Twitter
EdCamp Ukraine | YouTube

Хештег #EdCampUkraine

© 2015-2019, Громадська організація «ЕдКемп Україна»