Марина Ладиженська та Альона Якимова
Україна, Харків
ПРО НАС
Марина - менеджерка з персоналу громадської організації "Фонд "Професійний розвиток Харкова" (www.ldp.org.ua), експертка у сфері навчання й працевлаштування безробітних різних вікових груп. За 18-літній досвід роботи у сфері освіти пройшла всі етапи: від учителя до заступника директора Харківського фізико-математичного ліцею № 27. Альона - координаторка з профнавчання громадської організації "Фонд "Професійний розвиток Харкова". Спеціалістка в області управління персоналом, провідна консультантка з профорієнтації та навчання в проекті, націленому на зменшення кількості безробітних шляхом подолання бар᾽єрів, що перешкоджають знайти роботу. Активна учасниця місцевих, національних і міжнародних проектів, а саме: Програма молодіжного єврейського лідерства "Мецуда", Міжнародна жіноча організація "Проект Кешер", "Харківський клуб підприємців" та інші.
ЯКУ СЕСІЮ Я ПРОПОНУЮ?
«Секрет «3 профі»: профорієнтація, профнавчання, професіоналізм»
ЩО МИ БУДЕМО ОБГОВОРЮВАТИ НА СЕСІЇ?
Одне з основних завдань сучасної школи – грамотна орієнтація учнів у просторі професійних можливостей після її закінчення. Для цього потрібно створити сучасну систему профорієнтації.
Щоб орієнтувати старшекласників у професійному плані, учителі повинні мати необхідну інформацію про тенденції ринку праці у світі та в Україні, володіти сучасними засобами профтестування, застосовувати інтерактивні методи визначення професійних нахилів, і, головне, уміти подати це нестандартно.
Окремий напрямок з профілактики безробіття – це робота з батьками щодо подолання стереотипів про "престижні/непрестижні" професії, виховання серед батьків уміння визнавати й поважати вибір їхніх дітей.
В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ПРОХОДИТИ СЕСІЯ?
Майстер-клас
МИ БУДУЄМО ТОВАРИСТВО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЬСТВА! ЯК Я РОЗУМІЮ СЛОГАН НАШОЇ ПОДІЇ?
У масштабах країни й світу чомусь недооцінюється роль педагогів на формування громадянського суспільства. Саме від світогляду кожного вчителя, його професіоналізму й бажання не лише передавати накопичений століттями життєвий досвід, але й вчити критично мислити й аналізувати отриману інформацію залежитть розвиток світового співтовариства.
Після закінчення школи кожна дитина повинна бути готова до вирішення різних проблем, уміти приймати зважені рішення, розв᾽язувати конфлікти ненасильницьким шляхом, вести здоровий спосіб життя, бути здатним до творчого і критичного мислення.
ЩО Я ХОЧУ ПОБАЖАТИ УЧАСНИКАМ EDCAMP UKRAINE?
Не відставати від своїх учнів у бажанні й темпах пізнання невідомого, адже людина, яка не шукає нічого нового, просто мертва.
Освіта вчителя – запорука успішного майбутнього нашої країни.