Євген Медреш
Україна, Харків
ПРО МЕНЕ
Директор Приватного загальноосвітнього комплексу "Гимназия ОЧАГ" (www.ochag.kh.ua). Історик і психолог, автор багатьох інноваційних проектів у області організації сучасного освітнього процесу, психологічного консультування, особистісного та організаційного розвитку. Учасник тренерської групи, керівник навчальної частини в міжнародному проекті "Лідери освіти ХХІ століття". Експерт Українського центру тестових технологій, брав участь у розробці системи тестування й оцінки якості освіти, що стало основою ЗНО. Учасник міжнародних програм з моніторингу й оцінки якості освіти. Співзасновник, а з 2005 р. – президент Асоціації приватних загальноосвітніх навчальних закладів України.
ЯКУ СЕСІЮ Я ПРОПОНУЮ?
«Організаційна структура української освіти як гарантія її низької якості і величезних проблем»
ЩО МИ БУДЕМО ОБГОВОРЮВАТИ НА СЕСІЇ?
Реальні й ефективні перетворення школи в середині організаційної моделі української освіти на сьогодні неможливі. Система освіти зможе дійсно відповідати потребам суспільства лише після реформи її організації та структури управління.
Більш того: адекватні виклику часу перетворення в суспільстві – це і є найважливіше смислове завдання системи освіти.
В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ПРОХОДИТИ СЕСІЯ?
Доповідь з обговоренням
МИ БУДУЄМО ТОВАРИСТВО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЬСТВА! ЯК Я РОЗУМІЮ СЛОГАН НАШОЇ ПОДІЇ?
Відповідальність полягає в тому, щоб замінити формально-нормативно-наказові форми відносин в освітньому процесі на живі, за домовленістю.
ЩО Я ХОЧУ ПОБАЖАТИ УЧАСНИКАМ EDCAMP UKRAINE?
Школа не закінчує освіту людини, школа її тільки починає. Завдання школи не в тому, щоб нагодувати учня до пересичення, а в тому, щоб випустити його з розвинутим почуттям смаку, цікавості та апетиту.
Учитель не повинен залежати від навчальної програми, це ппрограма має залежати від учителя. Будь-який голос гарний, окрім фальшивого. Навчальний процес можна проспівати лише власним голосом.