Світлана Олексюк та Наталія Чуприна
Україна, Київ
ПРО НАС
Світлана - історик (КДУ ім. Т. Шевченка). Учитель історії (з 1992). Директорка школи № 5 Печерського району міста Києва (http://school-5.kiev.ua/) з 2002. Активна членкиня громадських та професійних організацій, екпертка РПР. Я все життя намагаюсь будувати освітнє середовище таким чином, щоб дитина у ньому хотіла вчитися. Тому моїм професійним інтересом є розвиток творчого та дивергентного мислення, а інноваційною ідеєю є запровадження інтегрованих курсів, з практичною складовою на всіх рівнях освіти. Я вважаю освіту - Освітою, найкращою інвестицією в майбутнє людини, родини, країни. Наталія - авторка проекту "Шануймо Україну" (http://ukrshana.com.ua), співзасновник "Клубу успішних освітян" (https://www.facebook.com/pages/Клуб-Успішних-Освітян/1405474079748199), ініціаторка "Громадського Освітнього Руху", "Коучинг-руху в освіті", експертка групи РПР-освіта Громадянської платформи РПР, експертка ГО "Національний Конгрес батьків України". Усе життя присвячене освіті. Переконана в тому, що навколо освіти, яка має бути пріоритетом розвитку держави, мають об'єднатися всі потужні сили освіти, бізнесу, громади, держслужби.
ЯКУ СЕСІЮ Я ПРОПОНУЮ?
«Чи витримає школа випробування демократією? Проблеми автономії, громадсько-державного партнерства, моделі оплати праці та фінсування школи»
ЩО МИ БУДЕМО ОБГОВОРЮВАТИ НА СЕСІЇ?
Українска школа у трьох аспектах - демонополізація, демократизація, дебюрократизація.
1. Що обмежує свободу творчості вчителя? 2. Що є показником кризи шкільної системи? 3. Хто і що заважає школі розвиватися? 4. Де сховалася відповідальність?
В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ПРОХОДИТИ СЕСІЯ?
Проблемна дискусія
МИ БУДУЄМО ТОВАРИСТВО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЬСТВА! ЯК Я РОЗУМІЮ СЛОГАН НАШОЇ ПОДІЇ?
Ми маємо навчити нове покоління самостійно взаємодіяти з людьми, джерелами, світовою культурою. Свобода вчителя, його професійність народжує відповідальність як вчителя, так і його учнів. Освітяни мають вийти із стану "жертви" і зайняти впевнені позиції відповідальної спільноти, здатної мислити, діяти і виховувати свідому, творчу молодь. І для цього потрібно самим учителям бути такими.
Потрібно будувати своє життя! Тільки свідома творча особистість з духовними цінностями може скеровувати розвиток дітей і допомагати їм розвиватися. Майстерність і професіоналізм учителя прямо залежать від його здатності брати відповідальність за свої вчинки, своє життя, свою діяльність.
ЩО Я ХОЧУ ПОБАЖАТИ УЧАСНИКАМ EDCAMP UKRAINE?
Майбутнє школи визначається не владою, не вчителем, не учнем - кожним з 9 млн людей, які мають відношення до освіти. Змінюйся! Твори! СПІВтворчості!
Вірити у свої сили і можливості, у власний потенціал і власну здатність діяти і досягатиІ Розвивати себе! Виходити за межі звичайного! Сміливих рішень і дій!
Мати сміливість бажати!
Дорогу здолає той, хто насмілився!